2015. október 27., kedd

Tomb Raider (2013)

Nyauuu mindenkinek!

  Ismét felbukkantam. Sikerült úgy felébrednem a hévégén, hogy "ma játszogatni is kéne", így leporoltam pár cuccot, hogy neki álljon, frissíteni  az elhanyagolt dolgaimat. Hát a jó net ide  vagy oda ez beletelt némi időbe hála annak, hogy egy jó ideje tényleg nem játszogattam már.
Na de ezek után elkezdtem átnézni a listám, hogy mivel is kéne, és akkor bukkantam rá a Tomb Raider
2013 -as  verziójára, amihez korábban  rossz emlék tartozott, ugyanis egy gép  fagyásnak hála sérült a mentésem és persze nem sikerült visszaállítani se, s mivel már kb a végén jártam, akkor nem álltam neki újra.
  Most újra elővettem, hogy vagy most végig viszem, vagy még egyszer neki nem állok. Szóval  megindítottam és elkezdtem egy új játékot (persze akkor már legyen a legnehezebben), s belefogtam a kalandozásba. Mivel sok mindenre emlékeztem így sikerült gyorsan haladnom, amire meg, nem azokat meg nem volt túl nehéz kitalálni. Azonban ne egy őrült rohanós értelme nincs speedrun-ra gondoljatok (főleg mert első nekifutásra 99%-al vittem végig és csak az első részre kellett vissza mennem két megsemmisíteni való "álomfogóra" emlékeztető izét), hanem a kihívásokat is végig csináltam. Ennek fényében meg volt az élmény ahogy bejártam a pályákat újra, olvasgattam a történeteket, hallgattam amiket az egyes tárgyaknál cuccoknál mond, s összeszedtem annyi kacatot amennyit csak lehetett, hogy a cuccaim könnyedén tudjam fejleszteni, ezzel a saját előre haladásomat is alaposan megkönnyítsem. Azért a skillek jó kiválasztása nagyon sokat könnyt a játékon. Lőszer problémám egyedül az utolsó pályán volt és az is csak azért, mert eléggé elbénáztam a lövéseket, de igazából ez is csak a géppuskánál, mert a többi fegyverben még akkor is meg volt minimum a lőszer mennyiség fele. Szóval nem spórol a játék a lőszerrel még Hard szinten se, mint jó pár játék. Ez mondjuk nem tudom, hogy másnál is így van e, vagy inkább nálam az eddigi Skyrim,  Dead Space, Deus Ex játékok után, ahol megtanultam spórolni a lőszerrel, és minél kevesebb lövéssel végezni az ellenfelekkel, vagy ha van más mód, akkor lövés nélkül.
  A történet menete eléggé érdekes, ahogy végig követhető Lara jellemének változása, ahogy a fiatal kislányból egy valódi kis túlélő lesz eme kaland folyamán, Emellett a fegyverek fejlődése is eléggé érdekes, ahogy egyre jobban felszerelhetők, javíthatók, hogy minél  jobban használhatóbbak legyenek. Egy elég élvezetes kis játék, amit élmény végig vinni, akár többször is, főleg  ha nem csak a rohanás a lényeg, hanem a felfedezés öröme is.
Szóval aki teheti, az próbálja ki nyugodtan, ha még nem tette volna meg

Nyaaaaauuuuuuuuuuuuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése